Relacje i zdjęcia z warsztatów

drukuj

09.04.2011
Asertywność - czyli jak nabrać pewności siebie w sytuacjach zawodowych.

Dnia 9. Kwietnia 2011 roku w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie odbył się warsztat: Asertywność, czyli jak nabrać pewności siebie w sytuacjach zawodowych. Umiejętność odpowiedniej reakcji jest w wielu wypadkach kluczem do sukcesu, a przy tak dynamicznym środowisku pracy, jakie mamy obecnie staje się konicznością.
Wyzwanie bycia asertywnym podjęli uczestnicy warsztatu już na samym początku spotkania wypisując swoje osobiste cele i oczekiwania.
Szkolenia było prowadzone autorską metodą 1: 1, która zapewnia każdemu uczestnikowi komfort poszukiwania odpowiedzi na dręczące pytania i dostosowanie narzędzi szkoleniowych do indywidualnych potrzeb uczestników .
„Asertywność to styl podróżowania przez życie z dużą świadomością własnego kierunku, własnego celu oraz potrzeb”. Uczestnicy warsztatu mieli możliwość zapoznania się z wiedzą teoretyczną na temat metod i technik asertywnych. Omówiliśmy również przyczyny i skutki zachowań uległych i agresywnych.
Kolejnym etapem były praktyczne ćwiczenia obejmujące: mapę asertywności, metaforyczne badanie relacji zawodowych oraz uczestnictwo w zaaranżowanych scenkach.
Ważnym aspektem warsztatu było poznanie struktur komunikacyjnych koniecznych do formułowania komunikatów asertywnych.

Uczestnicy szkolenia poszukiwali odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego warto być asertywnym?”
Bardzo często pojawiało się stwierdzenie, że osoba asertywna potrafi szczerze mówić o swoich żądaniach i oczekiwaniach - ta umiejętność jest szczególnie ważna w skutecznej realizacji celów zawodowych.
Dziękuję wszystkim uczestnikom za aktywny udział.
Zajęcia prowadziła trener rozwoju osobistego Danuta Pietraszkiewicz.




Start | Copyright © WSZP 2008 | Napisz do nas | Polityka prywatności