Relacje i zdjęcia z warsztatów

drukuj

20.03.2010
Marketing Nowych Mediów.

Czym jest marketing nowych mediów? Czym się różni od działań, które
zazwyczaj rozumiemy pod pojęciem marketingu?

Dnia 20 III 2010 w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem odbył się warsztat poświęcony odpowiedziom m.in. na te pytania.

Zajęcia miały charakter interaktywny. Uczestnikami byli zarówno absolwenci marketingu, jak i osoby na co dzień pracujące w korporacjach, z doświadczeniem w tej branży.

Tematem, któremu poświęciliśmy wiele uwagi była skuteczna sprzedaż, bo przecież działania marketingowe temu służą. Zastanawialiśmy się jak wykorzystując obecną technologię dotrzeć do Klienta, jak go zdobyć i jak utrzymać. Wspominaliśmy również o zasadach budowania dobrego przekazu.

Przyglądaliśmy się także nowym mediom, jako intrygującemu zjawisku w kulturze, a także jego wpływowi na zmiany społeczne.

Warsztat był również okazją do rozmowy na temat współczesnego design, jak również do zapoznania się z ciekawymi publikacjami poświęconymi tej tematyce.

Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w zajęciach.

Galeria:






Start | Copyright © WSZP 2008 | Napisz do nas | Polityka prywatności