Relacje i zdjęcia z warsztatów

drukuj

30.01.2010
Komunikacja drogą do zrozumienia Klienta, szefa, pracownika.

W sobotę 30.01.2010 odbyły się warsztaty pt. Komunikacja drogą do zrozumienia Klienta, szefa,
pracownika
Rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej jest niezwykle ważne w dzisiejszej pracy
jak również w życiu osobistym.
Główną ideą warsztatu było przedstawienie kilku najważniejszych technik i narzędzi niezbędnych
do prawidłowego przekazywania informacji oraz ogólnej komunikacji. Zwrócenie uwagi na empatyczne
podejście do rozmówcy pozwoliło uczestnikom zrozumieć drugą stronę oraz uszanować jej odrębność i
styl komunikowania się.
Uczestnicy podzieleni na grupy wypracowali własną definicję komunikacji. Ćwiczenia w
grupach umożliwiły praktycznie przećwiczenie poznanych metod i podzielenie się wnioskami. Szkolenie
rozwijało w uczestnikach praktyczne umiejętności dopasowania komunikatu do odbiorcy.
Warsztaty były także okazją do podzielenia się doświadczeniem i wymianą poglądów.
Uczestnicy podzielili się również wnioskami dotyczącymi możliwości wykorzystania poznanych narzędzi
i metod do prowadzenia efektywnej komunikacji w pracy oraz w życiu osobistym.

Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w zajęciach i za opinie na temat warsztatu.

Oto niektóre:


„Podobało mi się, że było dużo praktycznych ćwiczeń, warsztaty prowadzone były aktywnie.”

„Interesujące i ciekawe ćwiczenia.”

„Podobało mi się umożliwienie przez trenera wypowiedzenia się uczestnikom.”

„Bardzo podobało mi się że była to grupa różnorodna a jednak doskonale zgrana, a prowadzący doskonale dał sobie z nami radę :-).”


Galeria zdjęć z warsztatów:




Start | Copyright © WSZP 2008 | Napisz do nas | Polityka prywatności