Home
Warunki uczestnictwa
Zapisy
Gdzie i kiedy?
Galeria
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Patronat Medialny: ![]() ![]() |
Relacje i zdjęcia z warsztatówdrukuj30.01.2010 Komunikacja drogą do zrozumienia Klienta, szefa, pracownika.W sobotę 30.01.2010 odbyły się warsztaty pt. Komunikacja drogą do zrozumienia Klienta, szefa, pracownika Rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej jest niezwykle ważne w dzisiejszej pracy jak również w życiu osobistym. Główną ideą warsztatu było przedstawienie kilku najważniejszych technik i narzędzi niezbędnych do prawidłowego przekazywania informacji oraz ogólnej komunikacji. Zwrócenie uwagi na empatyczne podejście do rozmówcy pozwoliło uczestnikom zrozumieć drugą stronę oraz uszanować jej odrębność i styl komunikowania się. Uczestnicy podzieleni na grupy wypracowali własną definicję komunikacji. Ćwiczenia w grupach umożliwiły praktycznie przećwiczenie poznanych metod i podzielenie się wnioskami. Szkolenie rozwijało w uczestnikach praktyczne umiejętności dopasowania komunikatu do odbiorcy. Warsztaty były także okazją do podzielenia się doświadczeniem i wymianą poglądów. Uczestnicy podzielili się również wnioskami dotyczącymi możliwości wykorzystania poznanych narzędzi i metod do prowadzenia efektywnej komunikacji w pracy oraz w życiu osobistym. Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w zajęciach i za opinie na temat warsztatu. Oto niektóre: „Podobało mi się, że było dużo praktycznych ćwiczeń, warsztaty prowadzone były aktywnie.” „Interesujące i ciekawe ćwiczenia.” „Podobało mi się umożliwienie przez trenera wypowiedzenia się uczestnikom.” „Bardzo podobało mi się że była to grupa różnorodna a jednak doskonale zgrana, a prowadzący doskonale dał sobie z nami radę :-).” Galeria zdjęć z warsztatów: ![]() ![]() ![]() |