Relacje i zdjęcia z warsztatów

drukuj

14.02.2009
W jaki sposób zostać badaczem? Specyfika pracy w agencjach badawczych.

14 lutego w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem odbyły się bezpłatne warsztaty dla wszystkich tych, którzy rozważają pracę w agencjach badań rynku i opinii.

Podczas zajęć wytłumaczyliśmy na podstawie case’ów czym różnią się badania jakościowe od ilościowych.
Opowiadaliśmy o różnych problemach z jakimi klienci zgłaszają się do firm badawczych oraz o sposobach ich rozwiązywania.

Aby uczestnicy jeszcze lepiej zrozumieli pewne metody przeprowadziliśmy eksperyment.

Zostało przeprowadzone pokazowe badanie focus’owe. Naszymi respondentami była wybrana grupa wśród uczestników, pozostałe osoby obserwowały przebieg badania. Badaliśmy wizerunek marek stosując m.in. metodę projekcyjną. Następnie pokazaliśmy w jaki sposób zebrane informacje należy interpretować oraz tłumaczyliśmy cel zastosowanych metod badawczych.

Na końcu opowiedzieliśmy o różnych zawodach i ścieżkach karier w agencjach badawczych oraz o wymaganych kompetencjach. Mówiliśmy także o tym, co wyróżnia poszczególne firmy i na co należy zwrócić uwagę aplikując na poszczególne stanowiska.

Każdy uczestnik otrzymał także katalog Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii opisujący liczące się na rynku firmy badawcze.

Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w zajęciach.

Zajęcia zostały poprowadzone przez Doradcę Zawodowego w WSZP – kilkuletniego pracownika firm badawczych – Panią Aleksandrę Szurek.

Galeria zdjęć z warsztatów:




Start | Copyright © WSZP 2008 | Napisz do nas | Polityka prywatności