Home
Warunki uczestnictwa
Zapisy
Gdzie i kiedy?
Galeria
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Patronat Medialny: ![]() ![]() |
Relacje i zdjęcia z warsztatówdrukuj04.07.2009 Umiejętności komunikacyjne jako fundament skutecznego działania w pracy.W sobotę 4 lipca 2009 w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem odbyły się warsztaty z zakresu umiejętności komunikacyjnych. Wiemy doskonale jak ważna jest właściwa komunikacja, szczególnie w miejscu pracy wysyłanie odpowiednich komunikatów jest podstawą skutecznego działania. Uczestnicy szkolenia poznali podstawy teoretyczne dotyczące procesu komunikacji. Omówiliśmy znaczenie komunikacji werbalnej: przedstawiono schematy komunikowania oraz różne style komunikatów. Następnie skupiliśmy się na znaczeniu komunikacji niewerbalnej podczas wystąpień publicznych oraz w relacjach zawodowych. Przećwiczyliśmy w praktyce różne scenki ( rozmowa kwalifikacyjna, prośba o podwyżkę, rozwiązanie konfliktu w miejscu pracy…) Bardzo istotnym elementem w procesie komunikacji jest umiejętność aktywnego słuchania. Uczestnicy poznali cztery kroki skutecznego słuchania, dodatkowo mieli możliwość sprawdzenia w zaaranżowanych sytuacjach ich skuteczności. Na końcu omówiono czynniki utrudniające zrozumienie przekazu. Uczestnicy zostali podzieleni na grupy ćwiczeniowe, w których negocjowali warunki kontraktu z firmą szkoleniową. W specjalnie stworzonych warunkach uczestnicy mogli na własnej skórze przekonać się jak dużym problemem mogę być bariery komunikacyjne. Następnie skupiliśmy się na skutecznych sposobach niwelowania zakłóceń w komunikacji. Uczestnicy w swoich opiniach docenili m.in.: organizację i atmosferę panującą podczas zajęć, osobowość trenera, merytoryczny wkład warsztatu, dynamikę zajęć oraz możliwość wymiany doświadczeń. Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w zajęciach oraz za opinie. Warsztaty prowadziła Danuta Pietraszkiewicz. Galeria: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |