Nasi Trenerzy

Monika Biela - socjolog, trener rozwoju osobistego; absolwentka studiów podyplomowych „Trenerstwo i Coaching” w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie; od 10 lat związana z działami HR różnych firm; zainteresowana szkoleniami z obszaru szeroko rozumianego rozwoju osobistego, mającymi na celu podnoszenie kompetencji psychospołecznych; w projektowanych przez siebie warsztatach wykorzystuje metody aktywizujące uczestników oraz metody coachingowe.

Hobbystycznie zajmuje się odtwórstwem historycznym oraz różnymi formami artystycznego wyrazu ( tworzenie ceramiki, projektowanie biżuterii, śpiew).



Sławomir Bieńkowski - Absolwent Politechniki Warszawskiej. Trener, wykładowca akademicki specjalizujący się w przedsiębiorczości, marketingu, organizacji, zarządzaniu i negocjacjach. Dziennikarz. Doradca gospodarczy specjalizujący się w organizowaniu przedsięwzięć (biznes plany i studia wykonalności) oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw a także problematyce samorządów terytorialnych. Autor strategii rozwoju gospodarczego miasta Dęblina. Przedstawiciel firm i handlowiec międzynarodowy, organizator banków danych o przedsiębiorstwach.

Iwona Centka - Terapeuta, doradca zawodowy i wykładowca. Od 7 lat prowadzi zajęcia ze studentami, licealistami oraz środowiskiem biznesowym, dotyczące między innymi: komunikacji interpersonalnej, stresu, wyboru zawodu, planowania kariery i poszukiwania pracy oraz świadomości. Ma za sobą kilka tysięcy godzin przepracowanych na sali szkoleniowej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie w trakcie studiów psychoterapeutycznych. Współpracuje z Fundacją Dzieci Niczyje, oraz z Fundacją Gloria Victoribus. Prowadzi superwizję dla doradców zawodowych. Jest twórczynią autorskiego programu studiów podyplomowych dla doradców zawodowych, który realizuje w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Ukończyła m.in. kurs pracy z grupą, pracy z dzieckiem – „jak mówić, żeby dzieci słuchały, jak słuchać, żeby dzieci mówiły”. Psychoterapeutka. Pracuje w nurcie psychodynamicznym. Prowadzi terapię indywidualną, warsztaty interpersonalne, oraz grupy wsparcia dla kobiet znajdujących się w trudnej sytuacji osobistej i zawodowej, grupy dla osób, które mają problem z radzeniem sobie ze stresem, grupy interpersonalne i rozwijające osobiste umiejętności.
Prywatnie mężatka, troje dzieci. Pasjonatka polskich zamków i wszystkiego co stare.

Agnieszka Chabowska-Litka - dr Agnieszka Chabowska – Litka –
doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, obecnie pracownik etatowy, adiunkt w Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej.
Specjalizuje się w problematyce bankowości, finansów oraz form finansowania działalności i rozwoju przedsiębiorstw w Polsce, współpracuje z instytucjami finansowymi (bankami, spółkami leasingowymi), posiada również bogaty dorobek publicystyczny z tego zakresu. W pracy naukowej i dydaktycznej wykorzystuje własne doświadczenie zawodowe jako przedsiębiorca i doradca finansowy.


Viola Dalgiewicz - Zarządza firmą ViViD HRM. Menedżer HR z 20 letnim doświadczeniem zawodowym w pracy w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi działania doradcze, szkoleniowe, wdrożeniowe i mentoringowe w zarządzaniu procesami HR m.in. : selekcji i rekrutacji; wynagrodzeń i benefitów, motywowania; szkoleń i rozwoju; kontrolingu personalnego; reorganizacji; kultury organizacyjnej.
Zajmuje się upowszechnianiem kultury dobrostanu organizacyjnego i indywidualnego.


Anna Dąbrowska - Kosmetolog, terapeutka, masażystka. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia. Obroniła pracę z zakresu aromaterapii oraz wytwarzania kosmetyków napisaną pod kierownictwem dr W.S. Bruda, prezesa Polskiego Towarzystwa Aromaterapeutycznego. Właścicielka Zielonej Pomarańczy Pracowni Urody oraz współwłaścicielka Holistycznego Spa Zielona Pomarańcza (Body&Mind Spa). Od prawie 5 lat miłośniczka holistycznego podejścia do człowieka i kosmetyków Eco. Ceni autentyczność jaką daje nam natura i co za tym idzie – energię jak daje człowiekowi obcowanie z przyrodą. Wierzy, że holistyczne podejście przywraca nam chęć do życia, otwiera nasz umysł i ciało na samouzdrawianie. Masażystka i terapeutka metodą craniosacral therapy. Wizażystka i stylistka. Kieruje się zasadą, że wszystko co nas w życiu spotyka ma swój cel, zmusza do pracy nad sobą i czyni nas lepszymi. Pomaga innym wierzyć w siebie i mieć odwagę być sobą. Od 4 lat współorganizuje, jak również prowadzi kursy i warsztaty dla masażystów oraz dla ludzi zainteresowanych pogłębianiem samoświadomości. Ekspert działów kosmetycznych gazet: In Style, Żyjmy Dłużej, działów urody portali Wp.pl oraz Maluchy.pl. Ekspert kampanii „Dbam o siebie, Piję wodę”. Kilkakrotnie gościła jako ekspert w 2 programie TVP, dwukrotnie prowadziła seminarium w ramach targów branżowych Beauty Forum. Prywatnie interesuje się fotografią, psychologią i medycyną. Mężatka i mama dwóch szalonych córek.

Katarzyna Dąbrowska - Trenerka, Coacherka, konsultantka HR z unikalną wiedzą na temat najlepszych krajowych i światowych praktyk zarządzania ludźmi.
Doradza w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju potencjału zespołów, budowy zaangażowania w firmach i odpowiedzialnego przywództwa. Wspiera rozwój i uwalnianie potencjału indywidualnego i zespołowego poprzez coaching i szkolenia.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Szkoły Trenerów STOP, uczestniczka licznych certyfikowanych warsztatów rozwoju osobistego i zawodowego (w tym: Professional Development Award - Certificate in Delivering Training in the Workplace by Scottish Qualifications Authority; Certyfikat Coach Jungian Type Index; Noble Manhattan Coaching).
Specjalizuje się w zakresie: Wdrażaniu projektów społecznych, jako element rozwoju zespołów, Odpowiedzialne przywództwo, Coachingowe warsztaty uwalniania potencjału indywidualnego i zespołowego, Budowanie zaangażowania pracowników.

Barbara Dmowska-Kusy - Absolwentka Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego, wieloletni lektor języka angielskiego i niemieckiego.

Ola Ekman - Ola Ekman jest dobrze znanym szwedzkim aktywnym przedsiębiorcą. Założył i rozpoczął wiele wspaniałych firm, w tak zróżnicowanych obszarach, jak: przemysł filmowy, budownictwo produkcyjne, obsługa podróży, media internetowe, recycling, handel rybny, gry telewizyjne i wiele innych. Jego ostatnia spółka to Scandinavian Enviro Systems AB zajmująca się recyclingiem opon samochodowych, budowana ze stanu idei do spółki giełdowej. Ola jest współzałożycielem stopnia magisterskiego z przedsiębiorczości w szkole Ekonomii i Prawa w Gothenburg School. Od 14 lat jego misją w jest wynajdywanie najlepszych pomysłów/innowacji w Szwecji i wspieranie ich komercjalizacji przez sieć University System. Dzięki tej działalności, swój szybki wzrost osiągnęło ponad 35 firm. Ola jest coachem i mentorem zarówno dla zarządzających firm rangi CEO, jak i dla studentów, a także dobrze znanym mówcą inspiracyjnym, szkoleniowcem i nauczycielem kursów magisterskich w uniwersytetach. Jego ulubionym tematem jest “Wszystko jest możliwe”; wspierając wzrost ludzi i firm, dzieli się swoim osobistym doświadczeniem. Ola jest bardzo aktywnym działaczem społecznym w społeczności lokalnej i w skali międzynarodowej. Właśnie rozpoczął on pierwszą Szkołę Przedsiębiorczości w Ruandzie


Dorota Głowacka - Psycholog, pedagog i psychoedukator umiejętności wychowawczych oraz relacji interpersonalnych. W latach 2005-2011 studiowała pedagogikę i psychologię i odtąd stale związana jest z Warszawą. Działaczka społeczna związana z projektami takimi jak: "Szlachetna Paczka" czy "Odyseja Umysłu". Najważniejsze działy zawodowe to: pedagogika twórczości i kreatywności; psychoedukacja warsztatowa i szkoleniowa dzieci, młodzieży i dorosłych; wychowawca-opiekun w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. W czasie wolnym podróżuje w poszukiwaniu polskich zamków, poświęca swój czas hodowli żab szponiastych afrykańskich i skupia się na śledzeniu przygód bohaterów thrillerów medycznych Cooka.

Andrzej Koziar - Andrzej Koziar – Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L Koźmińskiego w Warszawie. Posiada dwudziestoletni staż pracy na stanowiskach kierowniczych. Wiedza praktyczna i możliwość wdrożenia nowoczesnych form zarządzania zaowocowały tym, że przez Szwedzki koncern Vattenfall został powołany na kierownika marketingu i sprzedaży. W latach 2001-2002 przeszkolił w zakresie profesjonalnej obsługi klienta 280 pracowników Vattefall.Od 1997 r. pracował dla wielu polskich i zagranicznych firm. Zrealizował autorskie programy szkoleń dla kadry oraz pracowników w tematach: negocjacje handlowe, telefoniczna obsługa klienta; telemarketing; obsługa menadżera; profesjonalna obsługa klienta. Posiada bardzo bogate doświadczenie w kontaktach z klientem . Jest dyplomowanym trenerem, specjalizuje się również w szkoleniach dotyczących technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji, komunikacji oraz budowania zespołu, a także w szkoleniach integracyjnych, z prezentacji publicznych i autoprezentacji. Napisał książkę o telemarketingu

Beata Lichocka - Absolwentka Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończone kursy:
Interwencje psychoterapeutyczne w praktyce,
Systemowe Interwencje rodzinne,
Systemowa psychoterapia par i małżeństw.
Ukończyła Szkolenie dla Studentów i Kurs Kontakt w Sytuacji Pomagania w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Odbyła staż kliniczny w Wojewódzkim Samodzielnym Psychiatrycznym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr J. Mazurkiewicza. W trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w Laboratorium Psychoedukacji.
Prowadzi grupy wsparcia w Fundacji Polska jest Kobietą i Fundacji Gloria Victoribus. Jest wolontariuszem w programie Opiekun Dziecka Ofiary Przestępstwa w Fundacji Dzieci Niczyje. Prowadzi terapię indywidualną, rodzinną, par.
Pracuje pod stałą superwizją.

nadkom. Dariusz Loranty - Emerytowany oficer policji, w stopniu nadkomisarz. Pierwszy w stołecznej policji Koordynator Negocjacji i Dowódca Zespołu Negocjatorów Policyjnych. Współtworzył nowatorską koncepcję negocjacji policyjnych jako elementu taktyki zwalczania przestępstw z zakresu terroru kryminalnego, wymuszeń rozbójniczych i uprowadzeń osób. Pracując w Wydziale do Walki z Terrorem Kryminalnym Komendy Stołecznej Policji nabył doświadczenie w pracy operacyjnej i procesowej policji m. innymi: przestępstwach kwalifikowanych jako akty terrorystyczne. Pracował przy dziesiątkach porwań, szantażach czy wymuszeniach. Zajmował się ofiarami kidnapingu, będąc jednym z pierwszych z którym mieli kontakt. Ponadto jest doświadczony w prowadzeniu negocjacji z samobójcami, a w szczególności w miejscach publicznych.

Obecnie Kierownik Studiów podyplomowych NEGOCJACJE KRYZYSOWE i POLICYJNE w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie.

Magdalena Misztal - W jej życiu najważniejszy był zawsze rozwój osobisty. Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie w trakcie Podyplomowych Studiów z Doradztwa Zawodowego w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP.
Przez okres 15 lat związana z rynkiem reklamowym. Pracowała w międzynarodowych agencjach reklamowych. Uczestniczyła w tworzeniu strategii komunikacji m.in. dla: Coca-Cola, Era GSM, Mars Polska, Orange, magazynu Zwierciadło.
Obecnie prowadzi własną firmę świadczącą usługi z zakresu marketingu, reklamy, eventu i sponsoringu, doradza i szkoli. Współpracuje z Fundacją Pro Bono PL gdzie zajmuje się tworzeniem strategii rozwoju oraz programów CSR. Prowadzi warsztaty oraz wykłady m. in. z tematyki planowania kampanii reklamowych i sponsoringowych, a także z dziedziny doradztwa zawodowego: kształtowania indywidualnych planów działania, ścieżek rozwoju, diagnozy zainteresowań i predyspozycji zawodowych.

Danuta Pietraszkiewicz - Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca akademicki, nauczyciel w szkołach policealnych. Zawodowo zajmuje się przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu rozwijania umiejętności osobistych oraz efektywnego zarządzania czasem. Kierownik Biura planowania i koordynowania toku studiów w WSZP. Od wielu lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi. Jej zainteresowania naukowe dotyczą kwestii tożsamości globalnej i regionalnej oraz przemian współczesnej religijności.

Janusz Przepiórski - Absolwent Politechniki Warszawskiej- elektronik. Przedsiębiorca (od 1987), organizator, menedżer (od 1970 r). Założyciel firmy Polhit, Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem oraz Fundacji Gloria Victoribus. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania projektami. Odpowiadał za realizację licznych, innowacyjnych projektów inżynierskich jak hodowla kryształów krzemu czy produkcja światłowodów. Prowadził innowacyjne projekty IT, związane z wykorzystaniem systemów AutoID oraz e-learningu.

Marcin Raheb - Trener Biznesu – absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Posiada ponad 7 letnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze telekomunikacyjnym B2B. Realizuje projektowanie i prowadzenie warsztatów szkoleniowych dla partnerów biznesowych. Jako trener biznesu specjalizuję się w warsztatach z zakresu: efektywnej komunikacji interpersonalnej, sztuki skutecznej sprzedaży, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych. Jako największy swój sukces postrzega wypracowaną przez siebie równowagę życiową, czyli pogodzenie szczęścia rodzinnego z satysfakcją zawodową. Jego pasje to zabawy z synami, podróże oraz sport.

Agnieszka Rumińska - Psycholog, Psychoterapeutka,
Współzałożycielka Instytutu Rozwoju Osobistego Sens. Prowadzi warsztaty psychologiczne, warsztaty interpersonalne, grupy terapeutyczne, konsultacje i porady psychologiczne oraz psychoterapię indywidualną.
Współpracuje z Fundacją Centrum Promocji Kobiet oraz Fundacją Gloria Victoribus.
Absolwentka Wydziału Psychologii oraz Studiów Podyplomowych; Praktyczna Psychologia Społeczna; Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Szkolona w zakresie Psychoterapii w Laboratorium Psychoedukacji.
Magister ekonomii z kilkuletnim stażem pracy w bankowości.
Prywatnie mężatka, ma syna.


Urszula Sarnecka - Trener sukcesu, Ekonomista. Absolwentka: WSZP w Warszawie, Wydział Kapitał Ludzki, Studia Podyplomowe w zakresie: Trenerstwo i coaching. WSE Warszawie, Studia Podyplomowe w zakresie: Zarządzania zasobami ludzkimi. WSE w Warszawie, Wydział Ekonomiczny, kierunek ekonomia w zakresie Zarządzania Przedsiębiorstwem. Tytuł: magister. WSE-I w Warszawie Wydział Ekonomiki Finansów i Bankowości, kierunek ekonomia. Tytuł: licencjat. Obecnie trener, zajmuję się nauczeniem i towarzyszeniem w drodze w zagadnieniach: jak wyruszyć do celu i osiągać, to o czym osoba marzy w życiu zawodowym (min. poszukiwanie pracy i zakładanie działalności gospodarczej)oraz osobistym (min. podejmowanie decyzji życiowej o zmianie stanu cywilnego i szczęśliwe życie po ślubie). Pracowałam w firmie prywatnej ponad 5 lat na stanowisku kierowniczym, zajmując się min. kwestiami kadrowymi, finansowymi i organizacyjnymi, wcześniej 3 lata w banku BZWBK, jako min. skarbnik, koordynator ds. przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy. Obecnie jestem w trakcie pisania publikacji dla narzeczonych jak przygotować się do ślubu, zorganizować ślub i wesele oraz jak żyć długo i szczęśliwie po ślubie. Prywatnie szczęśliwa mężatka i pasjonatka równowagi "w zdrowym ciele zdrowy duch".


Katarzyna Sienicka - Motto "Twoje życie staje się lepsze tylko, kiedy Ty stajesz się lepszym." - Brian Tracy

Z wykształcenia politolog. Z zamiłowania Life-coach i trener rozwoju osobistego. Absolwentka studiów podyplomowych 'Trenerstwo i Coaching' w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie. Adeptka I edycji Szkoły Liderek - interdyscyplinarnego studium przedsiębiorczości dla kobiet. Posiada doświadczenie w zakresie administracji, współpracy międzynarodowej oraz Public Relations. Jako wolontariuszka 'Szlachetnej Paczki' promuje postawę pro-aktywną i działalność charytatywną na rzecz drugiego człowieka.
Od kilku lat uczy się patrzenia na życie z perspektywy wyzwania, doskonali sztukę przełamywania własnych ograniczeń i lęków. Zafascynowana zmianą i wyszukiwaniem skutecznych rozwiązań - wierzy, że zmieniając siebie możemy zmieniać świat. Pragnie inspirować ludzi do pracy nad własnym szczęściem.
Prywatnie szczęśliwa żona i mama przecudownej córeczki.


Marek Skowroński - Wykładowca akademicki, praktyk z dziedziny BHP

Aleksandra Szurek - Doradca Zawodowy, Certyfikowany Coach ICC i członek International Coaching Community, Wykładowca. Absolwentka Socjologii na Uniwersytecie Gdańskim oraz Podyplomowego Studium Doradztwa Zawodowego i Zarządzania Kompetencjami w Szkole Głównej Handlowej. W Wyższej Szkole Zarządzania Personelem prowadzi indywidualne spotkania służące: rozwojowi osobistemu, odkrywaniu potencjału zawodowego oraz planowaniu kariery, a także przeprowadza symulowane rozmowy kwalifikacyjne. Prowadzi warsztaty oraz wykłady m.in. z tematyki odkrywania własnych zainteresowań i predyspozycji, metod pracy doradcy zawodowego, zarządzania karierą oraz czasem. Wcześniej kilkuletni pracownik agencji badań rynku i opinii społecznej.

Jerzy Wojeński - Absolwent Politechniki Warszawskiej, doktor nauk o organizacji i zarządzaniu.Członek i rzeczoznawca Towarzystwa Organizacji i Kierownictwa (TNOiK). Biznesmen, menedżer, przez dwadzieścia lat dyrektor dużej firmy konsultingowej. Autor wielu patentów i ponad stu publikacji. Kierownik i uczestnik wielu dużych projektów badawczych.
Kluczowe kwalifikacje:
- przedsiębiorczość i projektowanie organizatorskie,
- zarządzanie strategiczne,
- zarządzanie jakością wg standardów europejskich,
- metody (heurystyczne i matematyczne) rozwiązywania problemów decyzyjnych,
- zarządzanie projektami, zarządzanie zmianami, zarządzanie innowacjami,
- wartościowanie pracy i racjonalizacja płac w firmie,
- Value Analysis-Value Engineering (analiza wartości) w projektowaniu i doskonaleniu wyrobów, usług, procesów i struktur organizacyjnych,
- zarządzanie procesami, badania operacyjne.

Krzysztof Wyrzykowski - Wykładowca WSZP od 2007. Dyrektor Instytutu Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie w latach 1992-1999. Trener i doradca w obszarze marketingu i zarządzania strategicznego. Specjalista w zakresie zastosowania nowoczesnych technologii w nauczaniu. Twórca komputerowych programów symulacyjnych dla biznesu o różnym stopniu zaawansowania. Autor dwóch książek (Marketing, Marketing nie tylko dla małej firmy), licznych materiałów szkoleniowych, artykułów na temat nowoczesnych technologii i 'nowej ekonomii', tłumacz kilku podręczników do marketingu.




Start | Copyright © WSZP 2008 | Napisz do nas | Polityka prywatności